HomeBestellen & Bezorgen Bestellen & Bezorgen Bestellen Je kunt makkelijk en snel een bestelling plaatsen bij Knolltuinmachines.nl. Het bestelproces bestaat uit duidelijke stappen. Via de groene ‘In winkelwagen’ button kun je een product in je winkelwagen plaatsen. Als je klaar bent met het bestellen dan klik je op de groene button ‘Bestellen’ zodat je de bestelling kunt afronden. Vervolgens vul je jouw gegevens in en kies je een betaal- en verzendmethode. Zowel particulieren als zakelijke klanten kunnen bij ons bestellen. Tip: maak een account aan zodat je gegevens bij een eventuele volgende bestelling gelijk ingevuld staan. Je kan je gegevens in je account te allen tijde wijzigen. Als je problemen hebt met het inloggen op je account dan graag ons even bellen of mailen. Gegevens zie contactpagina. Als je alles hebt ingevuld dan moet je het vakje voor ‘Ik heb de algemene voorwaarden en privacyverklaring gelezen en ga hiermee akkoord’ aanvinken en we zouden het ook op prijs stellen als we je mogen verwelkomen als abonnee van onze nieuwsbrief. Vink hiervoor het vakje aan wat voor de tekst ‘Aanmelden voor onze nieuwsbrief’ staat. Als laatste klik je op de button ‘Bestellen’ om je bestelling definitief te maken. Daarna krijg je een mail met een bevestiging van de bestelling. Veelgestelde vragen Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Wanneer we het artikel op voorraad hebben en je bestelt voor 16.00 uur, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Mocht het artikel bij ons (tijdelijk) niet op voorraad zijn, maar het ligt wel op voorraad bij onze leveranciers, wordt je bestelling binnen 7-14 werkdagen geleverd. Voor de zekerheid kun je altijd bellen of een WhatsApp bericht sturen om de precieze levertijd te weten. Let op: voor pallet transport duurt de bezorging 2 werkdagen. Wat als het artikel dat ik wil niet op voorraad is? Neem dan contact met ons op en wij proberen een alternatief voor je te vinden. Gelukkig hebben wij een breed assortiment en gespecialiseerde vakmensen die je wellicht een geschikt alternatief kunnen aanbieden. Klopt het dat ik geen bevestiging heb gehad van de bestelling? Nee dat klopt niet. Van een bestelling krijg je altijd een bevestiging via mail. Het kan zijn dat deze in je spam box zit. Als je geen bevestiging hebt gekregen neem dan even contact met ons op zodat we kunnen kijken of de order wel goed in het systeem staat. Als je een account hebt dan moet je bestelling ook getoond worden als je bent ingelogd. Betalen Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: iDEAL Creditcard (EU) Mr Cash Bankcontact (België) Klarna (achteraf betalen) Op rekening (alleen voor vaste klanten) Veelgestelde vragen Krijg ik ook een factuur? Je krijgt inderdaad een factuur via de mail op het moment dat je bestelling is afgerond. Deze kun je ook terugvinden in je account. Bewaar je factuur goed want dit is ook je garantiebewijs. Bezorging Pakketbezorging gebeurt door PostNL in zowel Nederland als België. Pallettransport gaat via Quicargo en Timmerman Transport. Als je de bestelling afgerond hebt krijg je van deze partijen een mail met de bezorggegevens en de track & trace code. Wanneer je product op voorraad is dan wordt deze normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Let op: Orders met een orderwaarde van meer dan € 250,- worden standaard aangetekend verstuurd. Voor pallet transport duurt de bezorging 2 werkdagen. Als we door onvoorziene omstandigheden je bestelling niet op tijd kunnen afleveren dan nemen we altijd contact met je op. Je hebt ook de optie om de bestelling op een ander afleveradres af te leveren dan het factuuradres. Je kunt er daarnaast nog voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel. Gemonteerd en bedrijfsklaar of ongemonteerd in fabrieksverpakking Onze machines worden ongemonteerd geleverd behalve de (front)zitmaaiers. Bij deze categorie kun je kiezen om de machine ongemonteerd in de originele doos te ontvangen of je kunt tegen een meerprijs ook kiezen voor het afleveren van een gemonteerde machine op een pallet. Deze is bedrijfsklaar en kan gelijk gebruikt worden. Knoll bezorgservice Als je binnen een straal van ca. 20 kilometer van ons af woont dan kun je ook kiezen voor de Knoll bezorgservice. Wij leveren de machine dan zelf zodat wij je ook gelijk een instructie kunnen geven over de bestelde machine. Klik hier voor meer informatie. Veelgestelde vragen Is bezorging gratis? Boven een bedrag van € 75,- word je bestelling gratis thuis geleverd. Onder dit bedrag betaal je € 9,95 aan verzendkosten in Nederland en België. Krijg ik een Track & Trace code? Wanneer je pakket verstuurd wordt dan krijg je een e-mail van onze vervoerder met een Track & Trace code zodat je het pakket kunt volgen. Let op: het kan zijn dat deze mail in de spam box terecht komt. Als er vragen of onduidelijkheden zijn over de verzending schroom dan niet om ons gewoon even te bellen. Wat moet ik doen als het pakket beschadigd of kapot is? Als je bij de bezorging al ziet dat je pakket beschadigd of kapot is dan moet je dit gelijk melden bij de bezorger. Deze bekijkt wat er op dat moment gebeuren moet. Als je pas later ziet dat je pakket beschadigd of kapot is neem dan contact met ons op zodat wij naar een passende oplossing kunnen kijken.