Retourneren & Klachten

Retourneren & Klachten
Bestellen & Bezorgen

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De producten moeten in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Gebruikte producten mogen niet retour.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te (laten) sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd.

Let op: de kosten voor de retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Veelgestelde vragen

Hoe stuur ik mijn artikel(en) retour?

Je kunt het pakket retour sturen door deze bij bijvoorbeeld een PostNL pakketpunt of een DHL servicepunt in te leveren. Meld hierbij als onderwerp op de adressticker even dat het om een retour gaat met daarbij het ordernummer van de bestelling.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je pakket weer retour hebben ontvangen en hebben verwerkt zullen we het bedrag binnen een paar werkdagen overmaken.

Retourneren & Klachten

Klachten

Bij Knoll Tuinmachines vinden we het (uiteraard) heel belangrijk dat onze klanten met een tevreden gevoel gebruik kunnen maken van de bestelde artikelen. Mocht er daarom in het bestelproces iets niet goed zijn gegaan of heb je een klacht over een besteld product dan horen wij dat graag zodat we de klacht zo snel als mogelijk kunnen oplossen.

En daarmee kunnen we ook zorgen dat we dergelijke klachten in de toekomst kunnen voorkomen. Dus als je een klacht hebt schroom dan niet om ons hiervan op de hoogte te brengen via klantenservice@knolltuinmachines.nl