Voor jou een vraag, voor ons een weet

Veelgestelde vragen

Home

Bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer we het artikel op voorraad hebben en je bestelt voor 16.00 uur, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Mocht het artikel bij ons (tijdelijk) niet op voorraad zijn, maar het ligt wel op voorraad bij onze leveranciers, wordt je bestelling binnen 3-7 werkdagen geleverd. Voor de zekerheid kun je altijd bellen of een whatsappje sturen om de precieze levertijd te weten.

Wat als het artikel dat ik wil niet op voorraad is?

Neem dan contact met ons op en wij proberen een alternatief voor je te vinden. Gelukkig hebben wij een breed assortiment en gespecialiseerde vakmensen die je wellicht een geschikt alternatief kunnen aanbieden.

Klopt het dat ik geen bevestiging heb gehad van de bestelling?

Nee dat klopt niet. Van een bestelling krijg je altijd een bevestiging via mail. Het kan zijn dat deze in je spam box zit. Als je geen bevestiging hebt gekregen neem dan even contact met ons op zodat we kunnen kijken of de order wel goed in het systeem staat. Als je een account hebt dan moet je bestelling ook getoond worden als je bent ingelogd.

Betaling en facturering

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • iDEAL
  • Creditcard (EU)
  • Mr Cash Bankcontact (België)
  • Klarna (achteraf betalen)
  • PayPal
  • Op rekening (alleen voor vaste klanten)

Krijg ik ook een factuur?

Je krijgt inderdaad een factuur via de mail op het moment dat je bestelling is afgerond. Deze kun je ook terugvinden in je account. Bewaar je factuur goed want dit is ook je garantiebewijs.

Verzending

Is bezorging gratis?

Boven een bedrag van € 75,- word je bestelling gratis thuis geleverd. Onder dit bedrag betaal je € 9,95 aan verzendkosten in Nederland en België.

Krijg ik een Track & Trace code?

Wanneer je pakket verstuurd wordt dan krijg je een e-mail van onze vervoerder met een Track & Trace code zodat je het pakket kunt volgen.
Let op: het kan zijn dat deze mail in de spam box terecht komt.

Als er vragen of onduidelijkheden zijn over de verzending schroom dan niet om ons gewoon even te bellen.

Wat moet ik doen als het pakket beschadigd of kapot is?

Als je bij de bezorging al ziet dat je pakket beschadigd of kapot is dan moet je dit gelijk melden bij de bezorger. Deze bekijkt wat er op dat moment gebeuren moet.

Als je pas later ziet dat je pakket beschadigd of kapot is neem dan contact met ons op zodat wij naar een passende oplossing kunnen kijken.

Wat houdt Knoll Bezorgservice in?

Als je binnen een straal van ca. 20 kilometer woont van onze vestigingsplaats en je bestelt een machine van minimaal €350, dan komen wij deze bij jou afleveren met extra service en instructie over de machine. Meer informatie over Knoll Bezorgservice vind je op de pagina hiervoor.

Retourneren en klachten

Hoe stuur ik mijn artikel(en) retour?

Een retour kun je melden door een e-mail te sturen naar klantenservice@knolltuinmachines.nl.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je pakket weer retour hebben ontvangen en hebben verwerkt zullen we het bedrag binnen een paar werkdagen overmaken.

Hoe meld ik een klacht bij jullie?

Allereerst vinden we het vervelend dat je niet tevreden bent over je bestelde artikelen. We werken continu aan het verbeteren van de kwaliteit van onze diensten. Daarom zijn we erg benieuwd naar jouw klacht en wat je ontevreden maakt. Stuur ons een mail naar klantenservice@knolltuinmachines.nl en dan zoeken we samen naar een oplossing.

Garantie en reparatie

Wat is mijn garantiebewijs?

De factuur is je garantiebewijs dus bewaar deze goed!

Wat moet ik doen als mijn machine gerepareerd moet worden?

Als je product gerepareerd moet worden dan kun je dit melden via klantenservice@knolltuinmachines.nl. Wij bekijken dan hoe we je snel kunnen helpen. In bepaalde gevallen kun je gebruik maken van een inzetmachine.

Hoe lang duurt het voordat mijn machine weer klaar is?

We proberen zo snel mogelijk je machine weer te repareren. Als je de machine direct weer nodig bent en wij kunnen hem niet direct repareren, kun je altijd tijdelijk een inzetmachine in gebruik nemen.

Repareren jullie ook aan huis?

In sommige gevallen repareren wij ook aan huis. Als je dat wilt kun je het beste met ons contact opnemen voor het eventueel inplannen van een reparatie.

Home

Staat jouw vraag er niet tussen?

Is jouw vraag nog steeds onbeantwoord gebleven? Neem dan contact met ons op en we beantwoorden je vraag alsnog!

Telefoon 085 1609330 Whatsapp Whatsapp
Afbeelding stijlelement Home